Monday, May 7, 2012

:: Sepupu kakak saya ::


~Ini sepupu akak saya, namanya Nur Avalina Janet.~
~Dia telah memeluk Islam.~
~Dia sudah ada anak lelaki... Kini,dia hamil.~


~Ini sepupu akk saya, namanya Nur Hazlina Jocelyn.~
~Dia juga telah memeluk Islam.~
~Sebenarnya, kakak Nur Avalina Janet kepada adik Nur Hazlina Jocelyn.~
~Bila perkahwinan pada tahun lepas~ 



Saya tidak pernah tengok kenduri perkahwinan mereka semasa itu saya duduk di semanjung. Sebenarnya, saya tidak tahu yang mereka sudah kahwin dan juga masuk Islam tanpa keluarga saya yang tercinta tidak beritahu saya pula. Tidak apalah.. Yang penting bersyukur Alhamdulillah... :) Saya berharap akan dapat jumpa mereka di tempat rumah saya untuk kenduri perkahwinan akak saya nanti. InsyaAllah... Tidak lama lagi, saya akan balik ke negeri tercintaku. Wahai Saudara @ Saudari!memohon doakan hidayah kepada Keluarga saya yang tersayang ya. Syukran.. :)

No comments:

Post a Comment