Friday, June 1, 2012

:: Hari Majlis Yang Besar ::


Hari rabu yang lepas hari meraikan majlis perkahwinan kakak sulung saya tersayang. Tahniah untuk kakak saya telah menggelar isteri orang. Semoga-semoga memperolehi kebaikan di dunia dan akhirat. Dalam hati aku sungguh terharu apabila melihat kakak aku bahagia sangat disisi suaminya. Alhamdulillah..

(Maaf,tidak cantik gambar ini)
Harap maklum.. :P

Ok, sila tengok gambar di bawah :


~ Ini Nenek saya sebelah Dad saya ~


~ Ini saudara saya.. Mereka berdua adik-beradik. ~


~ Ini sepupu saya, mereka adik-beradik.~
Comelnya mereka ini. ^_^V


~Ini saudara saya, Wesley~


"Bunting"


Cantik ke tidak? Huhuhu.. :P


~ Makanan Melayu~
Yum..yum..yum!
Sedapnya!! :)


~Ini sepupu abang saya yang duduk di atas kerusi itu, dia orang pekak seperti saya melainkan dia tidak pernah belajar di sekolah pendidikan khas. Satu lagi seorang adik perempuan dia juga pekak pun tidak pernah belajar macam dia. Mereka menggunakan tangan isyarat dengan hentam macam bahasa rumah.


Mereka tengah hiasan untuk sedia.


"............................................"

"Angkat bahu kedua tanda tidak tahu" :p


"Gong"


"Kulintangan"


"Gendeng"

~ Dad, Mum & Adik Ato ~



~ Adik bongsu Aaron ~


~ Adik Arnold, Mum & Adik Ato ~

Itu saja. Ooopppss!! nak ke tengok gambar saya?
Hmm..hmm..hmm.. Ok, Baiklah.. Saya akan letak gambar saya yang "ORI". :P

Sila tengok di bawah :



~ Ini saya lah, Maaf gambar ini tidak jelas. Huhu.. Harap maklum.. :p ~

Itu saja. ^_^V



No comments:

Post a Comment