Saturday, July 21, 2012

:: Salam ramadhan Al-Mubarak ::


~ SELAMAT BERSAHUR~

- Jangan malas makan bersahur -

- Jangan tidur selepas solat subuh dan makan bersahur-

- Rajin-rajinlah!bangun pergi makan bersahur dengan keluarga yang tersayang -

- Baca lah Al-Mathurat, al-Quran dan dll selepas solat subuh -

~ SELAMAT BERPUASA ~

- Jangan ponteng berpuasa -

- Jangan lupa mengamalkan ibadat -
 ^_^

~ SELAMAT BERBUKA PUASA ~

- Jangan tidak sabar makan masa belum masuk azan maghrib -

- Jangan banyak makan apabila telah masuk azan maghrib, kerana perut kamu kesian 'letih'. Sebab sangat kenyang pula tidak larat nak solat maghrib, isyak dan terawih nanti. Bazir tahu!- Hehehe..


Semoga kita semua akan mendapat cahaya hidayah dari Allah. Amin ^_^



Saya yang kini berada di Cheras,K.L,

Saya ingin mengucapkan selamat berpuasa untuk semua umat Islam. 

Dan

Juga tidak dilupakan untuk 3 buah keluarga angkat saya tersayang..

Ohya!tidak lama lagi saya balik ke Kuala Terengganu pada 2 minggu depan nanti.

Lepas itu, saya lagi balik ke Kelantan sebelum hari raya. Alhamdulillah, saya dapat masa peluang untuk bersama dengan 3 buah keluarga angkat saya. Ia itu anggap saya berkorban untuk layan mereka dengan baik ketika bulan ramadhan. ^_^v


No comments:

Post a Comment