Saturday, January 11, 2014

:: Aku tunggu seorang yang tersayang ::



Aku berada di pulau dekat pantai sambil menunggu seorang yang tersayang. Dalam Dua jam beliau belum sampai lagi, lamanya betul. Aku hanya mampu bersabar dan bertabah sambil menunggu beliau masih belum sampai lagi. Tiba aku dengar suaranya lembut betul "Assalamualaikum wbt.. Sayang dah lama tunggu disini? Maaf sesangat tadi jem di jalan raya. Janganlah majuk ya. Sayang..Sayang!!.." Aku tidak mahu pandangankan matanya kerana aku betul-betul tidak bertahan apabila dengar suaranya dan sangat rindunya kerana dah lama tidak jumpa beliau, pastikan aku akan air mataku apabila pandangkan terhadapnya. Lagi dengar suaranya "Kenapa sayang tidak pandangkan aku dah sampai disini. Sayang.. Majuk ya? Maaf sesangat sayang." Tambah laju menitiskan air dan terus memeluknya sambil lahan-lahan suara.... Mum Dad.. Mum Dad..Mum Dad!!! Maafkah aku ya. Sebenarnya aku rindu sangat pada Mum Dad. Isk..isk..isk..isk!! Mum Dad hanya senyum dan pandangan terhadap aku sedang menangis. Mum Dad : " Anaku, janganlah nangis ya. Mum Dad tahu awak amat menrindui kami. Sebab itu kami teringin jenguk anaku yang dirindui. Senyumlah sikit wahai Anaku.". Hihihi.. Ini aku sendiri terbayang perasaanku.. Huhuhu.. Sebenarnya aku amat merindui Mum Dad Kak suzy Adik Ato, Adi & Aaron terlibat anak buahku, Darren.. T.T.. Setiap hari sebelum tidur, menitiskan airku apabila luahkan perasaan diri sendiri.Huhuhu..  

"Aku hanya mampu bersabar...tidak mahu sedih...tidak mahu hilangkan semangatku"

"Aku akan rindu Mum Dad Kak Suzy Adik Ato Adi Aaron dan Anak buahku"

"Aku perlukan redhaNya... Aku terimalah terhadap cabaran.. Apa yang kehendakNya."

=Wallahualam=


No comments:

Post a Comment