Saturday, January 11, 2014

:: So Sweetnya Mum Dad ::


Pertama kali, aku ada seorang anak buah aku. Walaupun tidak biasa dengan abang ipar dan juga anak buah kerana sejak dari kecil hingga kini aku rapat dengan adik-beradik semasa bujang. Tidak sangka kakak suzy aku telah berkahwin dengan suami dan mempunyai seorang anak lelaki. Huhuhu.. Melihat Mum Dad aku dah tua dan kami adik-beradik dah besar pun boleh kahwin, dapat anak-anak, bekerja dan bermacam-macam lagi. Aku rasa berat hati dengan Mum Dad jika aku seperti kakak suzy.Hihi... Ooopppsss.. aku pun terbayang perasaan macam mana kehidupan membina keluarga baru.Hihi..

Alhamdulillah, Mum Dad dapat cucu dan mereka dah jadi Nek Tok. Aku pun dah jadi Auntie ya. Aku terbayangkan perasaan anak buahku, Darren nak panggilan kami apa? Auntie cony...Unlce Ato.. Unlce Adi... Uncle Aaron. Hehe.. Tidak sabar sangat nak dia panggilan aku apa? Auntie cony ke? Auntie Hidayah ke? Auntie Qanie ke? Hehehe.. Lazimnya kami dah biasa panggilan Uncle dan Auntie dalam keluarga. Huhuhu.. Kalau panggilan Mak cik Pak Cik pun okay. Hihihi..




Auntie cony rindu sangatlah sama c Darren.. Mmmuuuaaahhh.. ^_^

No comments:

Post a Comment