Monday, May 28, 2012

:: BesDay Aaron ::


"Happy Birthday to Aaron"

"Semoga panjang umur hidup dan dimurah rezeki."

Sebenarnya  hari jadi pada tarikh 19 April 2001. Walaupun gambar ini dah lama tetapi saya mahu update ini saja-saja. Hehe.. Tetapi saya dan juga adik ato tidak ada gambar ini kerana kami duduk di Kuala Lumpur. Saya cuma ambil gambar ini daripada kakak suz. Huhu..


"My Mum, Bro & Dad"

"Aku tidak dapat dilupakan peristiwa-peristiwa kemanisan, Masa itu aku kecil seperti adik aaron ini. Mum aku selalu membuat istimewa untuk aku dalam setiap tahun pada hari jadi tarikh aku, sebenarnya dia tahu aku kegemaran kek jika hari jadi untuk aku lagi bagus. Tetapi kini aku dah besar pun tidak perlu buat macam ini. Walaupun teringat-ingat peristiwa tersebut kerana aku amat menyayangi mum aku. ^_^."


"Dad..Dad..Dad..Dad"


"Mum..Mum..Mum..Mum"

Aku rasa terharu apabila tengok gambar ini. Adik Aaron suapkan kek kepada Mum Dad yang tercintaku. Patutlah adik aaron ini seorang manja.....bongsu!! Hehe..Alhamdulillah.. ^_^V

No comments:

Post a Comment