Monday, May 28, 2012

:: Perkahwinan kakak saya yang tersayang ::

Pada 26 haribulan mei 2012,Pertama hari majlis kecil untuk Saudara mara dan sepupu sahaja. Kerana mereka ada berkaitan dengan kakak saya yang tersayang untuk pergi ke gereja tanpa saya. Saya yang tidak mahu ikut mereka walaupun boleh pergi ke gereja tetapi boleh di luar tunggu. Kerana mahu tangkap gambar bersama saya dengan keluarga saya yang tercinta. Tetapi saya sendiri rasa tidak selasa lah, entah kenapa dengan saya. Mungkin tidak sesuai untuk saya. Saya bukan niat tidak mahu bersama diorang yang bukan Islam. Harap maklum. Jangan risau mungkin ada lagi akan tangkap gambar bersama saya dengan kelaurga saya pada 30 haribulan june 2012 untuk majlis besar.. Huhu.. Okaylah, sila tengok gambar di bawah :


Tengah bersedia... Sebelum pergi ke gereja.. Huhu!!

Ini sepupu saya sebelah mum saya. Sorry, saya tidak tahu apa namanya.


Wah!comelnya sungguh-sungguh!! Ooopppss!!Ini sepupu saya.. Namanya "ABEL".


Kenapa muka dia sedih saja, tidak gembira pula. Hehe..

Ruth dan Abel ini sepupu saya sebelah Dad saya.


My Mummy!!!


 Maaf, gambar ini tidak banyak.. Nanti saya akan masuk update pada hari lain. InsyaAllah.. 


Bersabar ya!.. :P

No comments:

Post a Comment