Monday, May 28, 2012

:: Kesayangan Budak Kecil yang Comel ::


Wah!comelnya sungguh. Dia saudara saya, bernama Celsea dan usia 4 tahun. Walaupun saya tidak kenal dia tetapi keluarga saya dah lama kenal dia. Kerana tidak jauh dengan tempat rumahnya. Huhu.. Mungkin saya tidak selalu balik ke sabah, patutlah saya tidak kenal dia. Hehe.. Masa itu mak dia yang bawa dia ke rumah saya. Dia rasa malu dan takut terhadap saya, mungkin tidak kenal saya. Saya buat pandai-pandai untuk menarik dia supaya tidak takut@malu dengan saya. Alhamdulillah, dia pun suka saya. Hihihi..


Saya yang ajak dia main warna dengan buku kartun "Angry Birds". Wah!dia pandai warna ikut gambar kartun tersebut. Nak tahu? Tengok gambar di bawah..


Hehe.. Tidak kemas pun tidak apa. Asalkan warna yang sama ikut gambar kecil (sticker). Saya mahu menggalakan dia belajar warna dengan buku kartun tersebut kerana senang ikut warna kartun Angry Birds dari gambar kartun itu (Sticker). Alhamdulillah.. Comelnya betul.. ^_^

No comments:

Post a Comment